06 May 2009

teruja!

Hi bloggers.
Dah lama sangat tak bercerita kat blog ni..suunnyyii je tengok! Ok..sekarang ni aku nak update..ada la cerita yang nak diceritakan..Saje nak merepek..sekali sekala kan? tak salah kan? Sekarang ni korang baca je la ekk..ni kiranya aku nak flash back balik ni..nak cerita kisah dahulu kala..hehe..takde la. Ni cerita yang tak sempat nak di post on the right time..aiiitee~
25/04/2009
Hari ni went to Pesta Buku kat PWTC..Aku pegi dgn mak, kakak & sal. Sebenarnya malas nak pegi sebab taknak penat2 sangat but for the sake of my mom..aku follow je la..Masing2 dah buat muka kesian kat aku..Aku ni pulak cepat kesian kat orang..hurm.. ikut jela..
Addduuiii..ramai nye orang! Yang memeriahkan suasana biasa la..rombongan budak2 sekolah!! hahaaha...Memang dah lama tak pegi Pesta Buku ni..rasa2 nya last sekali pegi masa umur 18thn..dah berabad!! hahaha... ;p
Aku balik dengan tangan kosong! Aku tak beli ape pon..Semua buku yang menarik perhatian aku mesti harga dia mahal..makk aii! Sedih btol laa! hehe..tak kesah laa..bukannye tak bole beli lain kali kannn?..hihi. Yang bestnya hari ni aku join crowd yang tengah berebut2 nak beli comic..sebabnya adik aku hantu comic! Haaiissh! Pulak tu..beli exercise book banyak2 rasa serba salah tapi yang beli comic tu..senang ati je!! Hahaha..aku pon jadi dalang nya jugak!! Yela..nanti aku bole tumpang baca..rite? riiiittee!! :)
Heee...then b4 we went home, aku bawak mak jumpa my future bro-in-law..hehe..orang kesukaan shak! haha..terkedu budak tu tengok kitorang ade ramai2..Dia ingat aku je yang nk jumpa dia..sekali bakal mak mertua pon ade daaa..hehe..saja je nak tengok dia macamne..kira ok laa.. dah APPROVED by everybody ye shak!! heh.. :)
Sampai je kat rumah..aku la orang yang paling kelam kabut..nak tau kenapa? I went to Konsert AF7..haha..aku pon tak percaya yang aku pegi tengok AF live kat Dewan Sri Putra..ni 1st time tau!!! yeayy!! Sebenarnya I really wanted to see Akim real life..sebab tu la aku nak pegi sangat! Selagi aku tak tengok dia selagi tu la aku macam tak senang duduk~ huhu..penangan seorang Afiq Hakim Ahmad! :)
I went to the Konsert with kak afzan..rakan 'sekepala' aku! hehe..terpaksa la heret dia..kalau tak aku nak pegi dengan sape...hehe..& nasib baik kak afzan nak teman aku..Aaahhh!!!!!! Aku sangat teruja!! Tak tau nak describe macam mane tapi memang best. But unfortunately, tak dapat duduk depan sebab kitorang masuk dewan lambat. Ni semua sebab final Liga FA tu laa..Selangor vs Kelantan tu..tak pasal2 satu bukit jalil jammed gile!! Nevertheless, aku puas hati sebab dapat tengok Akim live..tapi sebenarnya macam tak percaya pon ade..kalau boleh naik stage tu..for sure aku naik, grab Akim & bawak lari!! ;p
26/04/2009
I am officially 24 years young today!! huhu..tak percaya!!!!!! hehe..but I believe age is just a number..I am still young at heart! yeah!! :) ..tahun ni I wish to be a better person..a better person for myself, a better person for my parents & family and a better person for everyone! Semoga aku cepat2 dapat the right job..tak larat dah nak berpura2 happiiey dengan kerja aku sekarang! huh! ..Semoga aku bertemu dengan jodoh aku..yang tak turun2 lagi dari langit! haha.. Semoga aku dimurahkan rezeki, dirahmati & diredhai Allah swt dan ditunjukkan ke jalan yang benar. Amin!
XOXO, gossip girl :)

No comments:

Post a Comment