14 May 2009

takde tajuk


Hi readers..
Lama tak post entry kat blog ni..bukan ape..takde benda menarik nak diceritakan..huhu~ Membosankan kan? Yup! Memang hidup aku ni tak ceria! Yela..bila kita tak dapat buat apa yang kita nak..mesti la bengang kan? Mesti la tak ceria kan? Mesti la tak happiieeyy kan? ..That's why la saya takde mood aje throughout this week..tensii!!! sangat tensi!!!! :(

Last Saturday, I went to my buddy's cousin's wedding..dia buat reception kat Masjid Wilayah Jalan Duta..it was so simple but very nice!~ Aku telah diamanahkan untuk jadi penanggah! haha..tak minat ahh! Tapi disebabkan my best buddy yang mintak, aku ye kan je..haha..Aku teman kan je kawan aku ni jadi tukang bagi gifts tu..huhu..selebihnya aku jadi freelance photographer la.. :D

Penat sangat but I really enjoyed it~ Dah lama tak spend time dengan kawan baik aku sorang ni..yela..aku sibuk keje..dia pulak still studying..Masing2 busy..so jarang la dapat jumpe!~ Aku kat sana dari pagi sampai la lewat petang baru balik..Kiranya hari tu aku jadi anak ke-2 mak dia la..Semua pon ingat macam tu gak! Hahaha...lepas ni kalau aku kawen [kot2 la kan!]..kena invite satu family dia..yela semua dah kenal aku! huhu..kena lebihkan sket la bajet tu.. :)

Ni part sedih pulak..Malam tu patutnya aku pegi Bukit Jalil tengok si cute Akim performed I'm Yours & Larut tapi under circumstances..tak jadi! Bennncciiii!!!! Tenssiiooooonn!!!! Beenngaanng!!! Dah la tiket sume dah ade..seat depan gak la tapi tu la..hiiisshh! Malas nak ingat dah! takde rezeki..jadi la aku dapat tengok live masa Konsert ke-7..isk isk :(

Dah! Tu je.. later~


XOXO, gossip girl

No comments:

Post a Comment