14 May 2009

konsert 9

Hey my dear readers..
Konsert 9 - I'm Yours [Jason Mraz] & Larut [Dewa19]
Dalam kesedihan yang melanda sebab tak dapat pegi Dewan Sri Putra malam tu..aku tengok gak konsert ni..heee..ternyata! Akim tak pernah hampakan aku..tetap dengan confident nye nyanyi lagu yang telah diberikan. Akim nyanyi lagu I'm Yours dulu..Aduuuyaiii..cute nya la Afiq Hakim Ahmad ni..Aku 100% setuju dengan comment Ning Baizura malam tu..Dengan satu effortless performance macam tu, Akim dah berjaya mencuri jutaan peminat yang setia afundi untuk nya..hehe..[aku la salah sorang tu!]...Walaupun I'm Yours ni lagu favourite Akim, tapi Akim tetap buat dengan bersungguh2..i liiiikkeeeyyyyy!~ Akim nyanyi macam lagu ni single dia..tak sama langsung dengan Jason Mraz..Good job, Akim!!
Tapi satu je yang aku tak suka..kenapa nak masukkan Aishah?? haaiiissyyhhh! Menyakitkan ati btol laa..but whatever it is, Akim is the best!!
For 2nd song, Larut by Dewa19..Aduuuyyaaaiiii..lagi tak tahan! Sangat stylo la Akim. Sukeeeee!! Akim pon jadi macam Claudia..bercinta dengan mic stand! huhu..takpe. Janji performance hebat & meletoopp!! :) Once again, Akim with his own style..tak teringat langsung ni lagu Dewa19..macam single baru untuk Akim je rasa..best!! Sangat sesuai dengan Akim.. Two Thumbs Up for you my dear, Akim! ;)
Last but not least..i luuurrrvvveeee the appearance! the outfit sangat sesuai untuk Akim..but kenapa trim rambut Akim?? NNNNOOOOO! Aku baru nak suuukkeee dengan rambut dia..haiiiaah! :)


p/s: Tergoda btol la dengan mata Akim~ caaaiiirrrrr!


XOXO, gossip girl

No comments:

Post a Comment