07 May 2009

cerita sedih


Hi guys..
Last Sunday 3/5/2009 I received a very sad news..One of my friend back in Uitm meninggal dunia pukul 2.40 petang kat Hospital Sg. Buloh..Arwah Mohd Afizul bin Adnan or better known as Ejoi among us..meninggal disebabkan kegagalan fungsi organ badannya..Dengar cerita, Ejoi dah lama sakit tapi tak bagitau kat sape2 pon..Kitorng dapat tau Ejoi dah tenat last minute daripada kawan baiknya, Ezani..

Memang la aku sangat sedih kan..yela..Ejoi ni kira kawan yang aku kenal masa kat Uitm Perak dulu..kitorang ambik course Diploma in Interior Design..Aku ingat lagi masa mula2 masuk studio, working space aku kira agak dekat la dgn working space dia..so, senang aku nak berborak or tanya ape2 je kat dia! Ejoi ni memang ade bakat dalam seni..jari lembut je bila melukis..tak macam aku ni..jari keras..ade hati mau melukis..hik hik.. :D.. Ejoi ni baik hati..aku memang selalu la mintak tolong kat dia..Mintak idea untuk create design or subject yang aku tak tau..tak pernah la dia tak tolong kalau ada yang bertanya kat dia..memang baik ati laa..

Memang aku ralat sangat..sampai ke sudah tak dapat jumpa dia..padahal nya kitorang tinggal kat housing area yang sama..tapi tak pernah lak aku terserempak dengan dia..aku pernah cakap kat dia, kalau nak jumpa aku, datang je kat rumah. Senang sikit..tapi yela kan..dah ajal dia..Allah swt lebih sayangkan Ejoi..aku redha je..

Al-Fatihah untuk Arwah Ejoi..semoga dia ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin..


*sedih sampai airmata keluar time taip post ni..*
XOXO, gossip girl..

1 comment:

  1. assalamualaikum,
    minta maaf,kalau x keberatan boleh x send kat sy gambar arwah afizul utk simpanan sbg kenangan.sy kawan baiknya masa di sekolah menengah f3 dulu.sy baru tahu berita kematian arwah...email n ym sy rasyd85@yahoo.com

    ReplyDelete