03 July 2009

010709

Hello to my loyal readers..

Hehe..

Just want to post some pics masa mini gathering Yazid AF7 last Wednesday..@ Restoran Rebung Chef Ismail kat Lorong Maarof, Bangsar. It was a small gathering between Yazid's family, fans & friends. Aku buat decision nak join gath tu secara spontaneous! Kira macam last minute punya keputusan lahh ni~

Mula nya..Aslam tanya Ecah pasal gath ni..Ecah lak ajak kitorang..malang nya memasing jauhh..Tapi Maknoor dah confirm nak pegi..Maknoor & Ecah ajak aku. Aku nak pegi tapi of course lahh..i need my mom's permission kan. Call la mak time2 tu gak! Hahaha..punya lah excited ni. Tapi malangnya, mak i tak dapat dikesan..maybe meeting kot~ =(

Tunggu la lagi..Aku bagitau Ecah, aku tak confirm lagi..put me on hold..Then..aku tak ingat pukul brape time tu..mak called. Memang mak beeziiee pon..haha. pastu aku bagitau mak pasal gath tu. Mak kata Okayy!! Yeeaayy!~ =)

So, plan la dengan Ecah & Maknoor..aku balik rumah dulu after office hour..nak mandi bagaii dulu..haha..kan nak jumpe Yazid..kena la cantik2..wangi2!! hahahaha! pastu Ecah kata nak ambik aku kat putra bangsar..hehe..oraiiitt lah. Then kitorang jumpa Maknoor & Aslam gedixx tu terus kat sana..

It was a simple gath..beshh la..relax2 je..makan2 sambil tengok Yazid perform & others tunjuk bakat nyanyi memasing!!~ hehe..Yazid memang transformed lahh. Sore memang bessshhh! Yang bestnya aku request kat Yazid..suh dia nyanyi lagu Penghujung Rindu..sebab aku terrrrjaatuuhh cinta kat Yazid masa 1st Konsert AF7 dulu..hehe..Memang dia nyanyi pon! 1st song lagiikk~ Then dia nyanyi lagu U2, Where The Streets Has No Name..Dewa19, Larut & die nyanyi duet dengan peminat die lagu Terharu, Mawi tu..~

Hehe..sebelom balik, aku sempat pegang rambut Yazid yang stylo tuh! hehe... =p


XOXO, gossip girl.

No comments:

Post a Comment