10 April 2009

:)


Hi readers!

How's thing going on? hope it's good. As for me, for this whole week sangat la stress, tension dan semua perasaan yang tak best!! Malas nak cite sebab hari ini saya rase quite haaapppiieeyy!! :D So, terasa pulak macam nak membebel kat sini..hehe..

First thing 1st..congrats to Abg Mie & Kak Diana sebab dapat baby girl..tak ingat the exact date tapi end of March la..and I can't wait to see my new niece! That day ada somebody bagitau nama apa..tapi tak ingat pulak! Nanti kena tanya balik..huhu.

So, AF7 is here..heee... Nak cite sikit ni. Aku ni bukan la peminat setia AF tapi tak tau apesal this season punya AF aku beriya-iya nak tengok! huhu..Taktau la apesal..Maybe nak tengok ape transformasi yang diorang nak buat kot! huhu..curious la katakan!~ So dalam 14 pelajar yang terpilih tu..aku macam dah 'terpikat' la dengan yang sorang ni. Tengok dari awal memang lain sikit. Slumber and macam happening pulak budak ni..kelakar pon ade masa tengok dia menari masa audition! huhu..Pelajar yang aku maksudkan ni...of course la Afiq Hakim bin Ahmad or nama afundi dia Akim..

Tak banyak yang aku boleh cerita pasal akim ni kat sini..yela aku bukannya kenal dia pon kan??..hehe..tapi dari awal tengok dia..he's got potential to be a good singer..suara akim memang best! i liiikkeeyy!~ Suara akim ni nak kata great voice..memang tak tapi nak kata tak sedap..lagi la tak. Apa yang pasti his voice is very soothing to my ears and tak annoying langsung! Kira boleh layan la..Besides his voice, aku suka tengok perangai dia. Memang menepati la citarasa aku. Happy go lucky and at the same time akim suka marah jugee..but whatever it is..Akim, you've got my vote! :) hihi..

So, just hope that akim will be one of the finalist for final AF7 nanti..finger crossed ya everyone!! :)

No comments:

Post a Comment