18 March 2009

berfikir sejenak..


Hi readers. It's been quite some time since the last time I wrote. Memang takde cerita bagus untuk diceritakan. Tapi hari ni terasa macam nk post something. Still, taktau nak cerita ape..tapi nak jugak tulis something memandangkan tengah sangat bosan sekarang ni.

Sekarang ni, aku tengah kumpul duit. Ingat macam nak pegi Jakarta or Bandung. Mak ade ajak aritu tapi tak confirm lagi laa..semua still dalam perancangan. Kalau ade rezeki bole la pegi. Tapi serious aku nak pegi sana. Sangat2 nak pegi sana. Semuanya gara2 aku dah jatuh cinta! Jadi, hari2 pon aku asyik berangan2 nak pegi sana. Dengan satu harapan...nak jumpa dengan chenta-ku itu!! huhu.. :)

Kalau nak cerita benda sebenar memang agak malu la..cuma yang boleh aku katakan sekarang aku nak sangat pegi Jakarta!! fullstop! Jangan tanya kenapa..okay!

Achievement? Takde lagi. Aku rase macam tak berguna je sebab at this point of time, aku takde ape2 achievement yang boleh dibanggakan! Sedih tak? Memang sangat menyedihkan pon. :( Kalau boleh..setiap hari aku nak at least ade benda yang boleh dibanggakan walaupun hal2 kecik tapi takde. Hari2 yang aku lalui setiap hari takde bezanya dengan hari esok atau hari sebelumnya. I need to change! Aku nak jadi macam chenta-ku itu. Setiap hari penuh dgn makna sebuah kehidupan. Kehidupan yang diberkati Allah swt. Aku nak berubah!!!

No comments:

Post a Comment